tag:blogger.com,1999:blog-5674193426718003530.post6206195746827651917..comments2023-03-19T11:09:47.863+03:30Comments on Montra: توجیه اش با نسبیتUnknownnoreply@blogger.comBlogger16125tag:blogger.com,1999:blog-5674193426718003530.post-31166684371709007872010-01-08T14:37:12.479+03:302010-01-08T14:37:12.479+03:30afradi ke zaman ro dar entezar e sharayet e alli a...afradi ke zaman ro dar entezar e sharayet e alli az dast midahand, hargez movvafagh nemishvand.میhttp://myvirtualroom.blogfa.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5674193426718003530.post-43069369321261177072010-01-08T06:53:29.324+03:302010-01-08T06:53:29.324+03:30دوست من متاسفانه اين تئوري ها گاهن بيشتر به سوي صف...دوست من متاسفانه اين تئوري ها گاهن بيشتر به سوي صفر ميكشاند.اما كلن من چندان انسان ايده آليستي نيستم.رئاليست بودن را ترجيح ميدهم.آرامnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5674193426718003530.post-74121374932324053032010-01-07T21:55:06.887+03:302010-01-07T21:55:06.887+03:30یادش بخیر---توضیحی که به امیروامین وسروی دادی خیلی...یادش بخیر---توضیحی که به امیروامین وسروی دادی خیلی مثل حرف زدنت سرکلاس میمونهالنازnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5674193426718003530.post-75030744367870209252010-01-07T21:11:36.100+03:302010-01-07T21:11:36.100+03:30نه ایده آلیسم گرایی مطلق و نه ایده آلیسم گریزی مطل...نه ایده آلیسم گرایی مطلق و نه ایده آلیسم گریزی مطلق! هیچکدام دردی را دوا نمی کند ... ما باید یاد بگیریم کوک کردن سیم را تا بهترین نوا را از آن بشنویم!<br />درود ...محمد درویشhttp://darvish.infonoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5674193426718003530.post-30998691472708796962010-01-07T19:22:53.789+03:302010-01-07T19:22:53.789+03:30به امیر، امین و سروی: من هم با استاد موافقم، اما ف...به امیر، امین و سروی: من هم با استاد موافقم، اما فکر می کنم در بسیاری از جنبه ها حدنصاب رو کسب نکردیم و برای رسیدن به شرایط بهتر- حداقل نرمال- هم تلاش نمی کنیم. شاید اگه انتظارمون از خودمون بیشتر باشه، و با حقوق خودمون بیشتر آشنایی داشته باشیم، تو وضعیت بهتری قرار بگیریم. بنابراین برای رشد به کمی عقاید ایده آلیستی احتیاج داریم.<br />نقش نسبیت هم در این جا، توجیه تناقضیه که در ابتدا به نظر می رسه. این که شرایط مشخص می کنه که نتیجه ی ایده آلسیم یا عدم اون در یک مقطع خاص چی می تونه باشه و بدون توجه به برآیند مولفه های تاثیرگذار نمی شه چیزی رو به عنوان پیامد قطعی و از پیش تعیین شده ی یک ایده/ مفهوم در نظر گرفت. پس هر دو می تونن هم به انفعال منجر بشن؛ هم به رشد. <br /><br />به جناب کاسنی: همون که شما می گی! دی:<br /><br />به رضا: منظورش همونی بود که نوشتم. :-)<br /><br />به تارا: این قیاس تو حوزه ی تخصصی شما تعریف شده ست، دکتر جان. من که دارو تجویز نمی کنم. 2تا دی:<br /><br />به سان آپ: مگه من رباتم!؟ دی:Montrahttp://mahantra.blogspot.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5674193426718003530.post-33876377592304139292010-01-07T17:40:15.452+03:302010-01-07T17:40:15.452+03:30افراط و تفریط همیشه دردسر ساز است . حالا می خواهد ...افراط و تفریط همیشه دردسر ساز است . حالا می خواهد به شکل آرمان گرایی مطلق باشد یا عدم آرمان گراییسرویhttp://www.sarvi.irnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5674193426718003530.post-14872342178042309902010-01-07T16:52:11.123+03:302010-01-07T16:52:11.123+03:30برا تو هیچکدوم به انفعال منجرنمی شن. می شن؟
:-)))...برا تو هیچکدوم به انفعال منجرنمی شن. می شن؟ <br />:-)))))سان آپhttp://mylinguisticroom.blogfa.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5674193426718003530.post-924245394250755792010-01-07T12:06:03.766+03:302010-01-07T12:06:03.766+03:30سلام.
اونی که استاد میگه رو که نمی دونم از چی ناشی...سلام.<br />اونی که استاد میگه رو که نمی دونم از چی ناشی میشه. ولی من آدم نسبی نگری بودم. به شکل خیلی حاد و اصلا هیچ چیزی رو نمی تونستم قبول یا رد کنم و هیچ کاری رو نمی تونستم شروع کنم (به علت عدم اطمینان به نتیجه) ولی بعد دیدم چقدر راحت زندگی می کنند آدم هایی که دنیا رو ساده و همه چیز رو ائیده آل در نظر می گیرند. بعدا دقت کردم و دیدم توی تموم مدل های علمی ای که ما باهاشون کار می کنیم چه کلاسیک ها چه نسبی ها و چه اخیرا اونایی خیلی ادعای نسبیت می کنند مثل فازی ها اگه دنیا رو ساده تر از امر واقعی در نظر نگیرند باید دست روی دست بگذارند و راحت بگند در واقعیت نمی شه. پس این نوع ائیده آلیسم یه جورایی با نسبی نگری در مورد خود نسبیت بدست میاد. (ببین هنوز هم چقدر نسبی نگرم :)) <br /><br />بنا بر این از این دید با شما موافقم. گرچه به قول مهشید آدم زیادی هم تو هپروت و آرمان نباید فرو بره.<br /><br />پر چونگی کردم. شرمنده.امینhttp://amininwonderland.blogfa.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5674193426718003530.post-51027540389452714392010-01-07T11:51:56.612+03:302010-01-07T11:51:56.612+03:30didi yadam raft raje`be phonesnoop azat beporsam!didi yadam raft raje`be phonesnoop azat beporsam!taranoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5674193426718003530.post-46073922214726503502010-01-07T11:42:25.931+03:302010-01-07T11:42:25.931+03:30bardashte man ine ke ba tavajo be sharayet dari ch...bardashte man ine ke ba tavajo be sharayet dari chizi ro tajviz mikoni ke dar moghe`iyathaye dg mitune natijeye ax dashte bashe. mesle tajvize ye daruye khas baraye ye bimariye khas. are? <br />bealave khoda beiyamorze pedare Plato, Hegel va Einsteine ro ke asbabe tavalode in post ro afaridand. :Dtaranoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5674193426718003530.post-38265749863563756122010-01-07T11:04:47.515+03:302010-01-07T11:04:47.515+03:30ببینم مونترامنظوراستاد ایده آلیسم مفرط نبوده احتما...ببینم مونترامنظوراستاد ایده آلیسم مفرط نبوده احتمالا؟ ;-)Rezanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5674193426718003530.post-71046456289305769942010-01-07T03:03:01.136+03:302010-01-07T03:03:01.136+03:30مهم ميله، حالا چه به سمته صفر يا به سمت +- بي نهاي...مهم ميله، حالا چه به سمته صفر يا به سمت +- بي نهايت :-))كاسني!noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5674193426718003530.post-90520507200810158492010-01-07T02:08:37.910+03:302010-01-07T02:08:37.910+03:30شرمنده میکنید. این چه حرفیه. من فقط خواستم دلیل ای...شرمنده میکنید. این چه حرفیه. من فقط خواستم دلیل اینکه متوجه منظورتون نشدم رو بگم. <br />همیشه تقابل افکاره که باعث پیشرفت میشه. به هر حال توضیحات شما در حکم یه پنجره با یه ویوی جدیده برای من که امیدوارم ادامه داشته باشه همیشه.امیرhttp://discretion.persianblog.ir/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5674193426718003530.post-739050329355904862010-01-07T02:03:51.857+03:302010-01-07T02:03:51.857+03:30منم با شما موافقم.اینجا از نبود ایده آلیسم به انفع...منم با شما موافقم.اینجا از نبود ایده آلیسم به انفعال می رسیم.<br /><br />شاد باشیدعلی مرادیhttp://alimoradi65.blogfa.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5674193426718003530.post-69866701849090675272010-01-07T01:13:16.304+03:302010-01-07T01:13:16.304+03:30آها وقتی کسی یه مقطع دوبار بخونه سرکلاس می ره تو ه...آها وقتی کسی یه مقطع دوبار بخونه سرکلاس می ره تو هپروت D:<br /> از شوخی گذشته درموردش باید فکرکنم.مهشیدnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5674193426718003530.post-46651869849922127252010-01-07T00:56:42.675+03:302010-01-07T00:56:42.675+03:30سلام،
به نظرم حق با استاده ها! همون ایده آلیست غل...سلام، <br />به نظرم حق با استاده ها! همون ایده آلیست غلط سی سال پیش به این طرفه که ما رو به اینجا کشیده. با آرمان گرایی میشه عوام و توده مردم رو گول زد و به قشنگترین وعده ها فریفتشون: تشکیل حکومت عدل و مجانی شدن آب و برق و نفت و ... یا مثلا عاقبت حکومتهای کمونیستی با اون شعارای قشنگ و ایده آلشون.<br />البته که واقع گرایی امتحان خودش رو بهتر پس داده.<br />پ.ن: یادمه یه بار نوشته جالبی در این مورد از شریعتی خوندم که ضمن نفی آرمان گرایی و واقع گرایی مطلق ارائه آرمان قابل دستیابی رو از ویژگی های اسلام دونسته بود و ... اگه منبع رو یادم اومدم معرفی میکنم.امیرhttp://discretion.persianblog.ir/noreply@blogger.com