۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

چند نوشت

1. وقتی بیهوده می گویی، بیهوده می شنوی و می گذاری این بیهودگی ها بخش هایی از ذهنت را به بیهودگی بکشانند، بی تردید گناه کاری. مراقب باش! معنازدایی و پوچ نمایی وازه های معنادار که پیامدش چیزی نیست جز بیمار کردن ذهنی سالم و خلاق، همان بهای سنگینی ست که داری به ازای گناه کار بودنت می پردازی. من و خودم امروز عهد بستیم دیگر گناه کار نباشیم. می دانم گاهی سخت می شود اما.

2. در دانشکده ی ادبیات هم دنبال کلاس های حل تمرین می گردم! شش سال از اولین کلاس حل تمرینی که با تو داشتم می گذرد و شش ساعت از دیدار امروزمان. من هم مثل تو این شش ها زندگی می کنم و دوست دارم.

3. همیشه فکر می کردم خوب حل می کنم، اما امروز فهمیدم خوب حل می شوم؛ در خودم، در تو، در نگاهت. آیا تمامی این سال ها در توهم بوده ام؟

۴ نظر:

  1. manam 6 ro dust daram. vase man ba mah ta`bir mishe, 6 mah.

    پاسخحذف
  2. هرگز نينديش توهم بوده.بينديش از هر واقعيتي حقيقي تر.

    پاسخحذف
  3. آقربون این مونترای عشقولانه :-*

    پاسخحذف
  4. اینها یا توهمات مهندسی هستند یا مهندسی توهمات.جای نگرانی نیست همه درگیریم.

    پاسخحذف