- جنگ در فروردین، آتش نه بس در اردیبهشت!
-
دور جدیدی از نبرد بین من و کفترهای بالکن شروع شده. چند روز غیبت ما باعث شده
دچار این توهم بشوند که حقی بر بالکن دارند. نمیدانم فصل جفتگیری و لانه
سا...
جذابیت بازی های جنگی در اندروید
-
استفاده از بازی های جنگی از زمانی که حداقل من به یاد دارم در بین کودکان و
جوانان بسیار محبوب بود . در زمان های قدیم استفاده از بازی های کالاف دیوتی 1
و است...
۵ سال بعد
-
۱- عین رنگهای تندی که زیر نور خورشید به تونالیتهی آرامتر رفرم کرده
باشند، قدرت بازیهای عاشقی به مرور به فرم آرامتری فروکش میکند. گرچه این
حال جدید...
مدل کردن راه پله
-
مدل کردن راه پله بصورت 3بعدی که بیشتر برای جوشکاران محترم مورد نیاز میباشد
یکی از روشهای صحیح جهت اجرای سازه راه پله وبه هدر نرفتن اهن الات واتصالات
میشود ...
دو داستان
-
-----------
در آکادمی داستان و رمان گردون، حسین امیریعقوبی یکی از بهترینهای من است؛
یکی از امیدهام در ادبیات داستانی ایران، یکی از داستاننویسانی که در...
پادکست فردوسی خوانی- قسمت دوم
-
هوشنگ هوشنگ (به اوستایی: haošyangha)، (به پهلوی: hōšang)؛ به معنای کسی که
منازل خوب فراهم سازد، یا بخشندهٔ خانههای خوب، است. لقب او در اوستا
پَرَداتَ (P...
قهوهی سایفون در آشپزخانهی راز
-
«سرگر-دمی» شاخصیست مندرآوردی امّا بینهایت مهم که اینگونه محاسبه میشود:
میزان هیجان دخیل در دمکردنِ قهوه، بین صفر و صد (از حوصلهسَربرِ مطلق تا
بسیار ...
کتاب چی؟ «خورشید همچنان میدمد»
-
خورشید همچنان میدمد
ارنست همینگوی، ترجمه احمد کساییپور | نشر هرمس، چاپ دوم ۱۳۹۳ | ۳۶۰ صفحه، ۱۸
هزار تومان
اولین کتابی بود که از همینگوی خواندم و واقعا فه...
پیشگفتار
-
احمد و داریوش به کسی که میگفت “من فکر میکنم …” با تعجب نگاه میکردند و
میگفتند “سختت نیست؟ ابزارش رو داری؟ اذیتت نمیکنه؟ …” این شد که آدمی جرات
نمیکرد...
سامسونگ گلکسی نوت ۳ را در سه رنگ جدید عرضه می کند
-
تلفن های هوشمند علاوه بر کارایی اصلی خود، یک کالای تجملی هم محسوب می شوند و
شرکت های زیادی برای برآوردن (کسب سود از) این خواست مشتریان تلاش می کنند.
اپل ...
-
ریسمانهای پاره را می توان دوباره گره زد،دوباره دوام می آورد.اما هر چه باشد
ریسمان پاره ای ست.شاید دوباره همدیگر را دیدار کنیم... اما در آن جا که ترکم
کردی ...
شروع مجدد بخش مشاوره رایگان
-
هموطن گرامی لطفا جهت انجام مشاوره رایگان به قسمت پرسش و پاسخ (بخش نظرات)
مراجعه نموده یا اینجا کلیک نمایید و سوالات خود را مطرح نمایید. *چنانچه
نهایتا تا 4...
مرگ در میزند...
-
تق... وقتی متوجه سنجاب سیاه شدم که داشت تنهی افرا را رو به پایین
میدوید... نفهمیدم در تعقیب رقیبی جوانتر است یا بدنبال دختری زیبا چنان سر
از پا نشناخته م...
نظرات مردم ابوموسی درباره ادعای امارات
-
ادعاهای واهی امارات درباره مالکیت بر جزیره ابوموسی باعث شد ایرانیان بیش از
پیش علاقه خود را به خاک ایران نشان دهند آنقدر که تجربه دیدن این جزیره را به
...
The Verbs Circus: Under The Big Tense
-
*The scene: a darkened theater, Anyone, U. S. A., The music begins, the
curtain rises, alight goes up, and a single actor appears on stage. The
audience ...
داستان بوف کور نوشتۀ صادق هدایت
-
داستان "بوف کور" نوشتۀ صادق هدایت را در قسمتهای زیر بشنوید.
قسمت اول را در اینجا بشنوید.
قسمت دوم را در اینجا بشنوید.
قسمت سوم را در اینجا بشنوید.
قسمت چها...
حلقهی ملکوت
-
حلقهی ملکوت مجموعهای وبلاگ است با هويتی متکثر که مراماش نقد متقابل و
گفتوگو است و رفاقت. آييناش انصاف. ما بازترين پنجره ممکن را به روی خود و
ديگران...
سلام.
پاسخ دادنحذفخـیـلــی مبارکه.
همیشه فکر میکردم هر کدوم از آدمهایی که الان زنده اند و نفس میکشند، اگه نبودند، دنیا یه چیزی کم داشت.
فکر کنم درست فکر میکردم.
تو هم اذري هستي؟ مباركه. پير شي دخترم.
پاسخ دادنحذفمرسی جناب کاسنی. هم آره هم نه! D:
پاسخ دادنحذفسلام
پاسخ دادنحذفتولدتون میارک !
زندگیتون مثل آذر همیشه گرم باشه !
چه جالب منم دقیقا مثه شما هم آذریم هم نیستمِِ D:
تفلد تفلد تفلدت مبارک دوباره.راستی خیلی خوش گذشت کیکت هم خوشمزه بود :*
پاسخ دادنحذفسلام عزيزم.تولدت مبارك.تمام روزهاي عمرت زيبا و سراسر شادي.اگر هم غمي باشه برات صبر براي كنار اومدن باهاش آرزو ميكنم.در كل با آرزوي بهترين ها برايت همراه با سبد سبد اقاقي.
پاسخ دادنحذفتولدت مبارک
پاسخ دادنحذفبا اینکه خیلی بزرگ شدی ولی هنوز سه سال از من کوچکتر هستی. پس خواهش می کنم هر چی من گفتم گوش کن!
مر30 که قبول کردی
(گل)
tavalodet mobarak.... shaad bashio salamat....
پاسخ دادنحذفhappy birthday
پاسخ دادنحذفتولدت مبارک عزیزم وودی آلن هم آذر ماهی بوده
پاسخ دادنحذفتولدن مبارك من هم همين جمعه ي گذشته 25 سالم تموم شد!
پاسخ دادنحذف