اول کامنت دونی رو بستم، ولی بعد از چند ساعت تصمیم گرفتم پست ها هم بردارم. واقعن نمی دونم تا کی این جا نمی نویسم و فقط به دفترم پناه می برم. از تموم کسایی که نوشته هامو می خوندن ممنونم؛ و از دوست های خوبی که با نظرهاشون همراهم بودن، ممنون تر...
پ. ن.: حتمن هرازگاهی به وبلاگ دوست های خوبم سرمیزنم.
سنتکام: اهدافی را در ایران زدیم
-
آمريكا در پاسخ به حمله به كشتى تجارى، ايران را هدف حمله قرار داد فرماندهى
مركزى آمريكا، سنتكام: تامپا، فلوريدا — نيروهاى فرماندهى مركزى آمريكا،
سنتكام، رو...